Sedapnya batang india

Telah dua minggu Pak Mat terlantar di hospital akibat kemalangan. Dia dilanggar lori sampah ketika melintas jalan. Kedua-dua kakinya patah. Telah dua miggu jugalah Maria tidak merasa batang lelaki. Ada suaminya, Malik melawat beberapa hari lepas hanyalah untuk memberi duit belanja. Maria merasa sangat meridui batang batang Pak Mat yang power itu.

Maria pagi itu berehat sahaja dirumah. Selapas sarapan dia duduk menghadap komputer dan melayari internet. Mulanya dia membaca berita2 terkini sahaja, tapi kemudian dia mula mencari laman web lucah. Dia terjumpa video klip adegan seks antara lelaki negro dan perempuan orang putih.

Maria terpegun melihat adegan di hadapannya. Ghiarahnya mula bangkit. pukinya mula mengemut. Tangannya menari-menari di tudun dan lurah kemaluannya yang mula lembab. Makin diperhati adegan di skrin komputernya makin ghairah nafsu seksnya. Maria seperti terasa lidah besar dan basah lelaki negro itu menari-nari di lurah keramatnya. Jarinya mula menari-nari di dalam lubang kemaluannya yang mula basah. Suara erangan mula keluar dari mulut Maria.Selepas beberapa minit menggerakkan jarinya dikelentit Maria tak tertahan lagi. Badannya bertambah kejang,orgasmnya tak terkawal lagi. Dia terbaring letih di atas tilam lalu terlelap.

Dia dikejutkan oleh bunyi mesin rumput di halaman rumahnya. Dia tahu itu Linggam yang sedang memotong rumput seperti biasa dua minggu sekali. Linggam bukanlah bekerja tetap dengannya, cuma mengambil upah memotong rumput. Satu idea nakal tiba2 terlintas di fikiran Maria.

"Linggam, sini sekejap," tiba-tiba cuping Linggam mendengar suara isteri majikannya memanggil dari arah bilik tidur.Linggam berlari anak menuju bilik tidur majikannya. Mungkin Maria memerlukan bantuannya. Linggam sentiasa sedia membantu.Linggam berlari pantas menaiki tangga lebar berpusing. Bilik tidur majikannya berada di tingkat atas banglo satu setengah tingkat itu. Sesampainya di bilik Linggam melihat pintu terbuka tak berkunci. Linggam mengetuk pintu.

"Masuklah," kedengaran suara Maria dari dalam bilik besar dihias indah.Linggam melangkah perlahan. Terbeliak mata Linggam melihat Maria sedang berbaring hanya mengenakan baju tidur nipis paras paha tanpa coli dan seluar dalam. Linggam mematikan langkah, tidak berani mendekati katil besar majikannya. Waktu itu jam pukul sepuluh pagi.

"Marilah, apa yang kau tercegat di situ," perintah Maria.Linggam melihat Maria dalam keadaan bernafsu. Paha Maria merapat. Sebahagian baju tidur tipis tersingkap ke atas. Kelihatan paha dan punggung Maria yang berkulit halus."Sini, tanggal semua pakaianmu," perintah Maria. Linggam masih ragu-ragu."Cepat, tunggu apa lagi," herdik Maria lantang.

Linggam terkejut. Ibarat anak kecil diperintah ibu, Linggam menurut tak membantah. Baju, seluar dan seluar dalam dilondeh serentak. Maria memerhati tindakan Linggam. Sekarang Linggam sedang berdiri telanjang bulat. batangnya separuh tegang terjuntai di celah paha. Maria memerhati sesusuk tubuh kekar berotot tinggi 6 kaki berkulit gelap tercegat di depannya. Kulit Linggam sama gelap dengan lelaki negro yang dilihatnya di internet tadi.

"Sini, duduk di sini," arah Maria sambil menunjuk pinggir katil.Linggam patuh. Maria tidak menunggu lama, batang Linggam yang mula mengeras diramas-ramas dengan tangan kecil berkulit lembut. Nafsu Linggam mula mekar. batangnya bertambah keras bila dipegang-pegang oleh tangan isteri majikannya. Maria makin mendekati Linggam. Bau harum parfum Maria membelai lubang hidung Linggam. Linggam menyedut dalam-dalam bau harum tubuh isteri majikannya.

Maria menarik tubuh Linggam ke tengah katil. Linggam terbaring telentang di tilam empuk. Tilam lembut empuk sungguh nyaman. Linggam mula membandingkan dengan keadaan rumahnya. Bilik tidur itu saja sama besar dengan keseluruhan rumah Linggam. Tilam di rumahnya hanya diperbuat daripada span. Tidak empuk macam tilam majikannya.

Nafsu Maria sudah meluap-luap. batang Linggam yang tercacak tegak di ramas kuat. batang hitam panjang hampir 8 inci itu dilurut-lurut. Kulit kulup yang masih menutupi kepala batang ditarik-tarik. Kepala batang Linggam yang hitam berkilat terbuka. Tanpa lengah Maria mencium rakus kepala licin. Bau aneh menerpa hidung Maria. Maria tak kisah itu semua. Nafsunya tak terkawal lagi. batang besar Linggam dijilat dan dikulum. Lidah comel Maria menari-nari di permukaan kepala batang yang licin halus. Hujung lidah meneroka segala lekuk dan takuk batang Linggam. Kulit kulup dinyonyot dan diperah oleh lidah kasar Maria. Digerak mulutnya maju mundur. Linggam kegelian. Linggam rasa sungguh nikmat.

Maria kagum melihat batang hitam terpacak kaku. Batang hitam berurat-urat itu persis batang hitam yang dinyonyot wanita kulit putih yang dilihatnya tadi. Batang suaminya dan Pak Mat tak sepanjang dan sekeras ini. Panjang batang suaminya hanya 5 inci, berkepala kecil.Batang Pak Mat pula lebih besar dari suaminya tapi tak sebesar batang India ini .

Linggam tidak terkejut. Dia pernah menyaksikan Maria beraksi dengan Pak Mat beberapa minggu yang lepas. Linggam terbaring kaku menikmati segala perlakuan Maria. Kelazatan dari batang batang menjalar ke seluruh tubuh. Belum pernah dia merasa nikmat begini. Impian untuk meniduri Maria dah tercapai. Linggam tersenyum gembira.

Keghairan Maria sampai ke puncak. Baju tidur tipis dibuka. payu dara pejal Maria menjadi tatapan mata Linggam. Bulu ketiak hitam jarang-jarang terbentang di depan Linggam. Ketiak Maria yang selama ini menjadi idamannya berada di hadapannya. Perasaan Linggam menjadi tidak keruan. Dengan pantas dia membaringkan Maria. Tanpa disuruh Linggam menerkam payu dara kenyal Maria. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot. Dihisap-hisap. Maria menggelinjang. Geli dan nikmat di pangkal dan di puting. Bibir lebam Linggam amat terampil melayan gunung mekar. Ketiak Maria yang berbulu jarang dicium Linggam. Aroma ketiak Maria dicium dalam-dalam. Keharuman ketiak Maria disedut memenuhi ruang paru-parunya. Kulit ketiak yang putih dijilat-jilat. Linggam ingin melayan Maria sebaik-baiknya. Linggam mahu Maria akan sentiasa mengingatinya. Basah lencun ketiak Maria kiri dan kanan oleh air lior Linggam. Lidah besar dan kasar Linggam membuat Maria menjadi tidak keruan. Maria bertambah geli. Badannya bergerak-gerak.

"Ahhh..ohhh. . sedap Linggam, lagi, lagi," suara Maria tak teratur lagi.Maria terasa perbezaannya. Linggam lebih ganas dari Pak Mat.

Dengan perlahan Linggam bergerak ke bawah. Kulit perut Maria yang belum beranak dielus-elus. Pusat Maria dijilat-jilat. Maria tak tertahan lagi. Punggungnya diayak kiri kanan. Ditonjol pukinya tinggi-tinggi ke atas. Muka Linggam melekat di indah putih gebu. Maria benar-benar tak tertahan lagi. Diarahnya Linggam mengakhiri pertempuran. Diarahkan agar batang hitam panjang segera ditancap di taman indah. Linggam tersenyum, tak perlu tergopoh-gopoh fikir Linggam. Isteri majikan yang selama ini menjadi idamannya perlu dinikmati selama yang boleh. Mungkin kesempatan ini tak berulang lagi.

Muka Linggam menghampiri paha Maria. Ah, indah sungguh pemandangan. Paha mulus, tundun tinggi gebu putih melepak. Ada sejemput bulu halus menghiasi indah indah. Bulu tumbuh cantik tanda sentiasa dirawat dan dijaga oleh Maria. Linggam menelan air liur menghayati pemandangan di hadapan. batang Linggam bergerak-gerak memberontak. Aliran darah memenuhi batang batang.

Linggam mendekatkan wajahnya ke indah indah. Bagai kueh pau terbelah. Bibir luar membengkak, merekah. Terlihat sedikit bibir dalam. Indah macam kelopak bunga ros. Warna merah jambu. Di sudut atas ada bonjolan kecil. indah Maria sebesar biji jagung warna merah jambu berkilat terkena cahaya pagi. Linggam geram melihat indah indah Maria. Beza sungguh dengan indah isterinya yang hitam dan berbulu lebat. Baunya pun tidak seharum bau indah Maria. Apalagi bibir-bibir indah isterinya sudah mula mengendur dan menggelambir.

Pelan-pelan Linggam menempelkan hidungnya ke taman Maria. Aromanya sungguh nyaman. Linggam menggeselkan hidungnya ke indah yang tertonjol. Aromanya amat segar, benar-benar membuat Linggam khayal. Linggam melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut. Kalau sebelum ini dia hanya jadi penonton maka sekarang dia sendiri menjadi heronya. Maria mengeliat, paha terbuka luas. Indah sungguh, fikir Linggam. Cairan licin banyak keluar dari taman Maria. Aromanya makin keras, aroma khas indah. Aroma yang benar-benar ingin dinikmati Linggam.

Linggam mengeluarkan lidah menjilat cairan licin. Payau dan masin. Nikmat sekali. Lidah makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat Maria diteroka. Linggam terasa lidahnya dikemut hebat dinding indah Maria. Lidah Linggam diramas halus oleh indah yang mekar. Erangan Maria makin jelas.

"Ahh...ohhh. . .argh.... sedap..sedap. .." Itu saja suara-suara yang keluar dari mulut mungil Maria.

Linggam melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Linggam di lorong sempit. Maria mula mengerang, merengek, bibir digigit mata mula menguyu. Getaran paha Maria mengganas. Paha Maria menjepit kepala Linggam. Maria mengerang keras, badan Maria mengejang dan tiba-tiba cairan indah menyirami seluruh muka Linggam. Maria terkulai lemas. Maria dah sampai ke puncak. Maria menikmati klimaks pertama. Klimaks yang selama ini diidam-idamkannya dan tidak pernah diperolehi dari suaminya sendiri.

Keghairahan Linggam baru separuh jalan. Maria sudah lemah longlai. Linggam terus mengganas. Cairan indah Maria disedut kering. Ditelan cairan pekat licin. indah Maria dijilat rakus. Ghairah Maria kembali bangun. Ditolak Linggam hingga terlentang. Maria bangun. Badan Linggam dikangkanginya. Tubuh Maria tak dibaluti seurat benang. Muka Maria menghadap Linggam. payu dara pejal tergantung kemas di dadanya. Linggam geram melihat payu dara berkembar yang sedang mekar.

Maria menurunkan badannya pelan-pelan. Muara indah merah basah merapati batang hitam keras terpacak. batang Linggam menunggu penuh sabar. Bibir halus indah Maria mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat. Linggam melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. Punggung Maria makin rendah hingga seluruh kepala batang Linggam menempel pada lubang hangat. Linggam terasa kemutan pada bibir indah Maria. Bila badan Maria makin rendah, Linggam mula merasa kulit kulupnya tertolak ke bawah. Hingga akhirnya seluruh kulit kulup tertolak bila batangnya makin dalam terbenam ke dalam ruang indah Maria. indah Maria mengemut pelan. Maria menurunkan lagi pantatnya. Seluruh batang Linggam menerjah santak ke gua keramat.

Linggam benar-benar menikmatinya. Terasa lubang indah Maria sungguh hangat dan sempit. Kepala koneknya yang sudah terdedah benar-benar terasa panas dan sungguh geli. Nikmat mula menjalari seluruh urat-urat di badannya. payu dara Maria dipegang dan diramas lembut. Kedua-dua tangannya bekerja keras. Tangan kasar tukang kebun membelai payu dara pejal berkulit halus isteri majikan. Maria merasa keenakan bila teteknya diramas.

Linggam merasa batang batangnya diramas-ramas. Hangat lubang indah Maria yang sempit. Maria mengemut kencang. Punggung Maria naik turun dengan laju. Batang besar Linggam penuh padat mengisi rongga sempit Maria. Maria mengemut makin laju. Beberapa ketika kemudian gerakan Maria makin laju naik turun membelai batang hitam kekar berurat. Cairan lendir berlumuran di batang Linggam. Tiba-tiba Maria menjerit keras, "Ahh.... Ohhh....Arghhh. .. enak Linggam, enak". Cairan panas menyirami kepala batang Linggam. Kepala batang basah kuyup disirami air nikmat.

Maria terasa lemah. Sendi-sendi terasa longgar. Maria rebah di dada bidang berbulu kasar. Linggam diam saja menikmati kesedapan. payu dara Maria menempel rapat di dada Linggam. Terasa geli bila payu dara pejal bergesel degan bulu-bulu dada Linggam yang kasar. Hangat terasa di dalam bilik yang dingin. Maria Terkapar lesu di dada kekar. Dada Linggam yang berpeluh dicium. Bau keringat Linggam menerpa lubang hidung Maria. Bau lelaki, fikir Maria. Badan En. Tan tak berbau keras seperti bau badan Linggam. Maria suka bau keras badan Linggam.

Batang besar Linggam masih terpacak keras dalam lubang sempit yang basah lencun. Gerakan-gerakan ghairah dihentikan sementara waktu. Linggam merehatkan batang kerasnya sambil menikmati kelazatan yang amat sangat.

Selepas beberapa minit Linggam menolak badan Maria hingga terlentang di katil. Linggam mula merangkak ke celah kangkang Maria. Ditolak perlahan kedua paha Maria hingga rekahan di pangkal paha ternganga. Bibir yang merenggang itu membentuk lurah merah yang basah. Linggam geram melihat lurah nikmat Maria. Dirapatkan kepala torpedonya yang masih keras. Ditekan kepala licin ke lurah merkah. Sedikit demi sedikit kepala hitam licin mula terbenam. Selepas beberapa kali disorong tarik maka seluruh batang besar terbenam hingga ke pangkal.

Mata Maria yang sedang terpejam tiba-tiba terbeliak. Hujung kepala yang mekar menekan pangkal rahim. Maria menggelepar kesedapan. Maria belum pernah merasa kesedapan dan kenikmatan seperti ini. Maria rasa seperti terbang di awang-awang melayang di langit ketujuh.

Linggam mula beraksi pantas. Digerakkan punggungnya naik turun. Maria hanya mampu mengerang. Yang dirasanya hanya nikmat demi nikmat. Dinding indah yang digaru-garu oleh batang Linggam memberi perasaan yang sungguh lazat.

Selepas sepuluh minit menggerakkan punggugnya maju mundur maka Linggam tak tertahan lagi. Badannya bertambah kejang, maninya berkumpul dihujung batang, pancutan tak terkawal lagi. Linggam melepaskan pancutan dalam indah Maria yang lembab, hangat. Enam das ditembaknya. Tiap pancutan memberi perasaan nikmat yang teramat sangat. Seluruh simpanan benihnya dicurahkan ke rahim Maria. Maria terasa pangkal rahimnya basah dengan benih Linggam yang hangat. Terasa muara rahim terbuka luas menyedut benih-benih Linggam. Maria teramat puas dan bahagia. Memang sedap batang india rupanya.
sumber;http://malaysiastory.blogspot.com/search/label/malay%20story